IT savetovanje iz oblasti digitalizacije poslovanja
Regionalna
agencija, Agencija za IT consulting HakIT plus, NG IT Lab i kompanija
PlusplusNT organizuju IT savetovanje iz oblasti digitalizacije poslovanja.
Digitalizacija
poslovanja predstavlja automatizaciju radnih procesa koja omogućava digitalnu
obradu, evidenciju, kontrolu, odobravanje i arhiviranje celokupne ulazne i
izlazne dokumentacije privrednog društva.
Digitalizacija
procesa pruža pristup i pregled elektronskoj dokumentaciji bilo da su u pitanju
računi, knjigovodstvena dokumentacija ili ugovori uz prednosti kao što su:
- Olakšan proces rada i rukovanja
- Uvid u ceo životni vek jednog dokumenta
- Unapred definisan tok dokumenta
- Podela poslova
- Visok stepen zaštite podataka
Na događaju će
biti pojašnjene mogućnosti potpune kontrole i optimizacije radnih procesa, uz
kompletnu usklađenost sa aktuelnim zakonskim regulativama.
Događaj će
biti održan u sredu, 26. marta 2025. godine, sa početkom u 10:00h, u Biznis
inovacionom centru u Kragujevcu (ul. Trg topolivaca br. 4).
Teme koje će
biti predstavljene na događaju su:
1. Digitalizacija poslovanja u Srbiji -
zakonske obaveze i rokovi primene
2. eFakturisanje - iskustva iz primene
- Napredna softverska rešenja integracije obrade svih vrsta računovodstvenih isprava
- Iskustva primene Elektronske evidencije prethodnog poreza i Pojedinačne i Zbirne PDV evidencije
- NOVO: Automatska obrada eFiskala
3. Elektronsko arhiviranje
- Objašnjenje potrebe i načina primene eArhiviranja
4. Elektronska otpremnica
- Objašnjenje predstojećih obaveza i mogućih načina primene
5. ePisarnica/eDelovodnik
- Mogući načini rada i razlozi primene
Svoje prisustvo
svi zainteresovani
mogu potvrditi putem mejla sme@redasp.rs
ili putem telefona 034/302-704, najkasnije do utorka, 25. marta 2025.
godine.