Građanje ADRION brenda u turizmu: Zadovoljenje svih čula
Jadransko Jonsko područje - ADRION ima veliki potencijal za dalji razvoj održivog turizma, međutim, u toj oblasti ima nekih ključnih slabosti. Zajednički teritorijalni izazov kojim se bavi projekat ADRION 5 SENSES je nedostatak održivog turističkog modela baziranog na inovativnim, kvalitetnim turističkim proizvodima i uslugama.
Projekat predlaže holistički pristup razvoju strategija brendiranja i povećanje performansi destinacije ADRION kojim se fokusira na intenzivno iskustvo turista angažovanjem čula vida, sluha, mirisa, ukusa i dodiru. Ovaj integrisani pristup (senzorni marketing) je nov i inovativan za područje ADRION.
Opšti cilj je izgradnja i promovisanje brenda ADRION u turizmu putem senzornog iskustva turista, njihovim zadovoljenjem svih pet čula.
Specifični cilj je usmeriti napore zainteresovanih strana ADRION-a na održivo planiranje fizičkih / virtuelnih postavki i valorizaciju i očuvanje prirodnog / kulturnog nasleđa destinacije koja nudi pozitivna i nezaboravna iskustva, što će dovesti do pozitivnih ishoda, kao što je lojalnost turista.
Projekat ima za cilj da koristi tehnologiju za stvaranje intenzivnih iskustava na destinaciji. Destinacija ADRION ima priliku da bolje odgovori na multisenzornu prirodu turističkog iskustva kako bi dizajnirao iskustva istražujući potencijal IKT.
Glavni rezultati projekta uključuju zajedničku strategiju i akcioni plan za upravljanje destinacijama ADRION, mrežu transnacionalne saradnje ADRION 5 SENSES i promotivne alate (Mapa čula, višejezična veb platforma i izložbeni centri) od kojih će imati koristi lokalne, regionalne i nacionalne vlasti , MSP, organizacije za podršku poslovanju, akademska zajednica itd.
ADRION 5 SENSES ima za cilj da izgradi brend ADRION u celoj Programskoj oblasti i stoga je transnacionalna komponenta integralni deo projektnih aktivnosti svih partnera.